Sabtu, 17 Julai 2010

Kipas Wang & Fan's Fans

Salam semua...Banyak idea nak tulis sejak akhir nie tapi tak berapa pandai nak olah ke tulisan. Mujur menulis blog nie tak perlu sangat ikut tertib jadi saya tulis jer ape yang terlintas.. Alhamdullilah melalui sistem yg saya ceburi baru nie (Kipas Wang- FLB) banyak perkara mengenai IT yg saya baru celik sungguh pun sememangnye saya bekerja menggunakan komputer.
Bila review balik blog nie, saya rasa nak pecahkan blog saya kepada dua blog yg berbeza dari segi kandungan tetapi berkait rapat dari segi nama. Saya nak break blog saya kepada Kipas Wang yg mencerita dan berkongsi pengalaman saya dengan FLB & Fan's Fans yg berkisar kepada kerjaya saya dan pengalaman saya dengan kipas.
Melalui Fan's Fans saya akan berkongsi pengetahuan saya mengenai kipas dari asas kipas, dimana perlunye kipas, apa kriteria yg perlu diambil kira ketika membeli kipas, ape perbezaan ciri-ciri kipas yg murah dan "pendek- umur" dengan kipas yg " panjang umur" dan seterusnye..Kipas tak berbilah..(Sekarang Tgh Top!!)
Dengan Kipas Wang, saya anda akan lebih mengetahui kenapa saya ceburi FLB, perjalanan saya dengan FLB, insyallah imbuhan yg diterima dengan FLB dan mungkin kejayaan saya dengan FLB...Juga akan dikongsikan progress "Unique Visitor" ke web saya.

Alhamdulillah, setakat nie Unique Visitor saya mencecah 200 dan meningkat. Menunjukkan potensi tetap ade; melalui sokongan dan minat mereka di luar sana dan saya akan terus berusaha ke matlamat 1000 Unique Visitor.
Di harap dgn saya berkongsi pengalaman FLB nie dapat membantu untuk anda menilai kebenaran bussiness ini sbb setakat nie saya tak jumpa blog atau web yg cerita perkara sebenar yg berlaku jika anda ceburi FLB...
Layari: http://formulaluarbiasa.com/recommends/Muzamin